Written Memoirs With Mama

Zaiton bte Ahmad
1962-2010
sekarang hanye tinggal kenangan... Mama, Afia harap Mama sentiase diberi keselesaan abadi..
I still feel as if I could just give U a call an ask how are you doing..
if 'they' are treating you alright.. 
I miss you always, but you are loved more by our creator
I still feel like your still there and if I glance twice
I'll see you... but its not enough
I miss you

I didnt have the guts to write about you because I always feel that the memories between us will always be ONLY between us..
but now I know the reasons for why I wanna write about you here
this is my little spot where I can write about you
and where people can read and know, 
what a wonderful person you were
IN and OUT
and this little spot will never be erased, so that I can come again in the future to re-remember
who you were and what you mean to me..

This entry was posted on Wednesday, August 25, 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Written Memoirs With Mama”

Anonymous said...

salam takziah.. klu kmu rindu dia, rajin2 la sedekah al fatihah.. insyAllah, klu x byk, sikit pn jd la dpt pengubat rindu... aku pn mcm ko gak..rindu bapak aku.. (''.)

ArfyaZainudin said...

payung... TQ very much.... tQ very2 much.....
tak sangke ko bace... aku appreciate sgt2.. ak slalu pikir die taw, aku rindu die tp aku belom lg menanges,
rase sesak, skrg bile bace balek, aer mate nie keluar xhenti2...

Anonymous said...

aku bc tp lmbt sikit la...biase la..omputih..huhuhu....
hmmm...sabar la ye... kuat kn smgat ye n bina smgat bru... skali skala nagis sbb rindu xpe, jgn slalu... biase la kta rindu, kta syg, lebih2 lg org 2 dkt ngn kta, tmpt kita share prob.. tp nk xnk kta kn trima qada n qadar.. anggap la ni sbgi satu ujian buat hamba2-Nya.. utk kta menilai sejauh mane kuat nye kta terima ujian n cari utk atas ujian 2.... ''.